STYLING DAG.

fr.v. Hanna, Amanda, malin, Nicolina
nedre fr.v. Caroline och jag.
(Foto: Susanne)

ja, meningen va att vi skulle va vampyrer..
(Foto: Hanna Bodin)

Amanda och Malin.

Hanna och Nicolina.


Har just kommit hem efter en tripp på stan med litte folk. Cyklade in med Märta och gjorde det otroligt misslyckade valet att ta en dunjacka, bra nichole.
Nu sitter jag och mumsar naturgodis och ska snart kolla på en massa avsnitt av "The big bang theory" då jag lånade med mig hela första säsongen hem av ek.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: therese

Snygga bilder (;

hehe men du frös ju när vi va på stan? :P

the big bang theory in my <3

2009-09-22 @ 14:14:38
Postat av: Gabriella

heej hur kan du gör sånadera

2009-09-26 @ 21:48:00
URL: http://bellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0