SÖNDAG.

hela gårdagen spenderades på trav i Övik, glänsa startade och duktig som hon är så sprang hon in en andra placering och sprang in 7500 till syrran, grattis! kul att nån har pengar iaf..

Idag fick jag äntligen sova ut och stack sen ut och sprang innan jag la mig och slöa med oreos kakorna mamma va så snäll och köpte till mig, mumms. Nu har jag just tränat lite och ska äntligen få hoppa in i duschen och sluta gå runt och se ut som en lortjävel. Sen ska jag återigen SLÖA innan d blir kväll. Imorgon är det skola och helgen hade inte ens börjat.. hm.
Bilden sen travet kmr nån gång sen.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till en andra placering .



Grattis till en andra placering. Toppen bra.

Kram



2009-09-13 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0