JAG ÄR SEG.

bilder på Kraken lilla.

Östby glänsa och natta.












alla bilder ser likadan ut, men dom va ju så ful så ja va tvungen.

Dagen började med att våran lilla grupp på 4 personer stack på studiebesök på Aqui eller hur d stavas. Efter d hade vi ledigt ända till lunch så jag och malin stack till salongen och tränade på permanentrullning på helvetes dockorna. Grattis till oss som faktiskt lyckades något bättre den här gången. På eftermiddagen försökte vi komma överens om tema till nästa vecka då vi ska styla varandra och sen for ja hem och har gjort INGENTING sen dess. städat, tränat och slöat är vad jag har gjort, skönt.
Ne nu ska jag blåsa håret och byta sängkläder innan jag hoppar i säng,
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att Glänsa är på trav humör idag.

Kram

2009-09-12 @ 15:20:16
Postat av: Mojitomamma

Hästen ser helt galen ut!

Åh vad skoj med tema! Jag vill också tema! Vad blir det för något? Anarkoflator 2009, pappor födda -65 eller hur jag skulle vilja att faster såg ut?



Idag har jag varit på Höstsalong 2009 på Kistamässan-väldigt inspirerande!

2009-09-13 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0