I´M UP.

Godmorgon! Nu har jag just ätit upp allt mitt naturgodis som jag lyckades lämna igår(hur nu d gick till) snart ska jag ut och gå sen blire träna träna träna och Ikväll ska jag hem till Emma och umgås med litte folk, ska bli skojj.

Igår efter skolan va jag så jävla trött, så jävla jobbigt med skola igen. Så jag stack till stalle och red sen tränade jag litte grann och dog sen i soffan och vaknade av att mamma skrek på mig att ge kaninen mat. De va min fredag kväll.

Nu ska jag bege mig!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: mamma

hm...........jag skrek inte!! jag sa bara att "ditt barn är hungrit" (men han fick minsann mat av mej istället)=0)

2009-09-05 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0