HUBBABUBA.

Hubbabuba tuggummin är aldeless för stora för att en mänsklig ska orka tugga på dom.

Idag slutade vi efter lunch och då stack svullona malin och nichole på pizzaland och tömde plånböckerna totalt. När vi tog orken till att lyfta våra arslen så stack malin till tåget och jag fick för mig att fönstershoppa påväg till bussen, lika deprimerande varje gång.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart träna och finula på innan det bli idol och ännu en dag har gått.
I morgon ska vi börja klippa på skolan vilket kan bli väldigt intressant men nu ska jag bege mig.

Hadé!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är du som är för klen för att kunna tugga :)

2009-09-23 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0