"Elvis is alive! *PANG*"

haha ikväll stack jag och märta in till stan och kollade på "Hannah montana the movie" d va as trångt i biosalen och alla bara skrek och herregud vilket liv!.. kanske inte, 6 st i hela biosalen, inräknat mig och märta.
Hur som helst så hade vi grymt kul som vanligt, höjdpunkten under kvällen var när det blev reklam, när nichole tittade fel på busslistan så vi missade den mest troliga bussen så en viss mamma fick springa ut till garaget och skjutsa oss in till stan men även när Märta brast ut med ett grovt "MEN!" så det eka i hela biosalen(för att överdriva lite).

Nu vill jag gråta när jag tänker på morgondagen! en jävla massa till skolan som inte är klar, mer skola, ut och springa, skola, skola, skola och SKOLA!
Japp, så ligger d till, jag kmr dö i förtid.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: märta

hahahaha, ELVIS IS ALIVE! meeeeen. nu blir det bioreklam. YES!



kollektivt självmord pga skolan? JA :(

2009-05-03 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0