Tattoo/4



Håller på att fixa en "samvete" tatuering till Tine, har gjort en variant som dock inte är klar men jag tänkte lägga upp den ändå, tips om vad jag kan lägga till/ta bort? den ska vara SÖT.
ögonen ska jag fixa bättre sen.. som sagt, den är inte klar, ha överseende.


Idag har jag vare i stalle en sväng och ridit ut på pållen, det börjar bli en vana att hon snubblar till (på plan yta) och går omkull halvt, klant apa till häst.
När jag kom hem la jag mig i solen ett bra tag, spelade kubb med mamma och nicholas och sen ska jag vell fixa och trixa runt litte grann, skit skönt ute!

Hadé!

Kommentarer
Postat av: Kayla

Sv; Va kul :D Hur är torvalla skolan då?

<3

2009-05-30 @ 18:58:02
URL: http://kaylam.blogg.se/
Postat av: Ek

Min tatto då? :)

2009-05-30 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0