Rent hus!

idag är det torsdag och man är ledig, tjoho! Tog mig friheten att sova till tolv sen blev det till att städa då mamma har tittat för mycket på rent hus och skrämms med att det kmr odlas silverfiskar i mina enorma högar med kläder. Efter jag hade städat stack jag ut en sväng och gick och nu sitter jag här och ska bara spara det här inlägget innan jag duschar, drar till Märta och tränar lite på mina dansrörelser(haha), drar till pappa och blir bjuden på middag och till sist drar jag och Märta ner till fjoll och tittar på film med Jimmy och Stefan.
Hadé bra!

Inga bilder idag heller, ska kanske få långa riktig utrustning snart så då jävlar blir d bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

få långa riktig utrustning? ^^

2009-05-21 @ 16:20:35
Postat av: Jimmy

få långa riktig utrustning? ^^

2009-05-21 @ 16:21:15
Postat av: Mamma

.....jag väljer att bara kommentera ditt utfall mot mammas städmani!!! DET KAN JU BLI SOM ETT LITET MINI-ZOO I DINA KLÄDHÖGAR JU!!!!!! =0)

2009-05-22 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0