Lyckad kväll!

Imorse fick jag verkligen plåga mig upp ur sängen efter 45 min´s "SNOOZANDE", gav mig sedan på att kolla på nyheterna men somnade istället i soffan och jag har dessutom ont i största delen av min kropp. aja, mina tår har iaf fått tba känseln så jag ska sluta gnälla.

som vanligt hade vi en väldigt slapp dag idag, vi fick lära oss vart i stockholm vi kunde köpa knark, efter hur lång tid en langare kom fram med ett erbjudande och vi fick även en tillsägelse att supa?
d va skolan för idag och nu ska jag jobba och ut och röra på mig en sväng sen ikväll ska jag umgås med Märta
Trevlig helg!

Imorgon ska jag fota på Vålbacken så snart kmr d bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0