"LÅNA" riktig utrustning.

godmorgon! Har just vaknat, kl är 12 och jag är skittrött. Solen är framme men det verkar inte vara nå soltillfälle så jag sticker ut och går en sväng efter jag har ätit frukost och fixat. Sen får jag se va ja hittar på innan jag och emma(??) drar till körfältet ev om körfältet kmr hit, skit samma.
Är hur som helst inne på mitt 3e mobilheadset nu då jag pajjat dom andra totalt, min kanin är inne på sin 2a pajjade mobilladdare så jag snyltar därför på syrrans varje kväll. Och igår laddade min mobil upp sig på nätet och jag hade just tankat med en hundring då mitt sms avtal drar 99 kr i månaden och gissa hur mkt pengar jag ´hade kvar? 98.6 kr!
varför är jag ens förvånad? idiot mackapär..
(japp, jag stavade mackapär "M A C K A P Ä R.")

Aja hadé bra!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Stackars Nichole! Nya teknologin tattar pengar av allt! ^^ om det gick skulle jag ju kunna donera två kronor till dig över mobilen, fast det kanske går?

2009-05-22 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0