Happyface!


9b har startart nedräkning till sommarlovet nu, 17 dagar kvar totalt! Tänkte
ladda upp våra fina nedräkningslappar varje dag så man hänger med vafan,
fiffinurligt va!


Idag hare vare en riktigt jävla bra dag, började litte halv segt som vanligt med att vi räddade livet på gummi-gubbar i takt till musik (HRL-övning på idrotten) men allt blev genast mkt bättre när jag fick veta att mitt slut betyg i SO är MVG, inte nog med det, sekunden efter det ringer mamma och undrar om jag ska följa med till sundsvall för hon ska köpa en säng, så jag följer med till sundsvall och drar med mig emma och shoppar på birsta!
Tack för sällskapet gam-Käringa!

   HRL.
    
   "Mini-anne" me company.

Emma sävelID auf birsta.


Imorgon äre sovmorgon, klänningen från nelly kom idag och den passar, va bra det kan bli ibland!
dessvärre har jag en skabbig cancer-fläck på axeln, ne men typ en vit ful jävla fläck, jätte fint!

Nu ska jag softa,
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ek

Härligt med MVG! :) Haha, mini-Ann kommer vi ihåg :P

2009-05-27 @ 10:02:09
Postat av: Tine

Vilken klänning beställde du nu då? :)

2009-05-27 @ 20:03:12
Postat av: Kayla

Svar;

Det är bara bra :D hur känns det att börja gymnasiet till hösten?

okej, han är så söt.

<3

2009-05-28 @ 17:17:04
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0