FOTO.

Jag träffade Loviza idag, mkt trevligt! Vi gick runt och prata i solen, spelade kort, kollade på filmen "klick" och Åt grillat!

När hon stack hem så gjorde jag i ordning natta för fotning, höll på i 1-2 timmar innan ja började själva fotningen. Gav mig på en rosett uppsättning, det gick vell sådär tkr ja, aja kameran dog när jag laddade upp bilderna så jag laddar upp en litten bild så kmr dom bättre bilderna imorgon.

Nathalie.


Nu ska jag äta kvällsfika och gå och lägga mig sen. Hann aldrig duscha så jag får kliva upp imorgon innan skolan, hmm..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: märta

sjukt fin bild <3

2009-05-17 @ 23:34:07
URL: http://myspace.com/martamusicsweden
Postat av: Mamma

Duktig fotograf och en snygg modell....=0)

2009-05-18 @ 07:16:06
Postat av: Jimmy

Som sagt, du får gärna klippa mig i framtiden, du verkar kunna det här med "hårbranschen" =)

2009-05-18 @ 14:51:44
Postat av: Johanna Pe

Shit va fint! :D

Visste inte att du kunde göra rosett i håret ;D

2009-05-18 @ 21:47:23
Postat av: Malisa

Tack så mycket. Du hade också en hel den snygga bilder här :)

2009-05-19 @ 13:06:26
URL: http://malisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0