fiskjävel.

nu äre helg och nästan allt i skolan är över, härligt! jag är förövrigt jävligt glad idag pga den lilla anledningen och för att jag snart ska klippa mig.
var och handlade på stan me märta idag, kom hem med helt fel grejjer men nöjd är jag men nöjdast är nog räven!
Tänker hur som helst klippa upp håret riktigt den här gången, kanske färga mörkbrunt? har trots allt inte vare hos frisören på kanske 5-6 år? det är nog dax! Nu ska jag försöka hitta nån kuse som vill leka med mig,
Trevlig helg!

Ska snart fota porträtt på Nathalie också, måste bara ha lite isperation först..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nu var det längesen vi sågs tycker jag, vad gör vi åt det tycker du? :)

2009-05-15 @ 19:03:31
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: victoria

tackar :)

gjorde du? ;o det var säkert jag!

du skulle ha hejat :)

2009-05-16 @ 11:10:45
URL: http://victoriasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0