va skulle hända utan regnet?

det regnar ute, lagt märke till de? kanske.
Det är pissväder och jag hatar det.. men för min del är det bra då jag har en massa, MASSA bilder på datan som´bara ligger här och där, dessutom ska en massa bilder skickas hit och dit till folk så nu får jag chansen att sätta mig ner och ta tag i skiten, tjoho.

Hipp som happ så fick jag och Märta ett av våra kända spratt igår och fick för oss att dra till donken och sen gå hem i pissvädret. Men klaga ska vi ju inte då vi va under skydd under vårat fina monster paraply. Vi svullade litte gott gott och vi kom hem runt tolv ungefär, då deckade man i sängen och nu kom jag just hem från stallet efter en tripp i spöregnet.

Som sagt, nu ska jag ta tag i alla bilder så snart kmr det upp bilder sen avslutningen och kvällen och gud vet vad som kmr upp.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0