Smartskaft?

hej hopp! ja hann aldrig skriva nått inlägg igår då jag var på trav i Oviken tsm med natta, ullan och veronika. William startade och han kom 2a, grattis! Dock frös jag under hela dagen och jag och ullan smet mest till bilen så fort vi fick chansen. Men jag fotade ju såklart när det behövdes och bilderna kmr upp senare idag ev imorgon.

Idag på skolan har vi mest fikat och snackat betyg hela dagen men jag satt även kvar med camilla på bilden och jobbade på min misslyckade bild som man blir helt vimsig av att kolla på då den innehåller en aning fler färger än tänkt.

Jag låste dessutom in mina nycklar i mitt skåp idag och fick en 5 kr av Anders för d?(d kallar jag deal.) 
Emma och Camilla tog sig an uppgiften att knippsa låset och när vi väl hade tagit oss in i
skåpet kommer pundhuvvet camilla på att mina nycklar ligger i hennes ficka. D va det låset.



           

Ne nu ska jag äta litte pankakor innan jag drar ner till stallet.
Ikväll blire nog att hitta på nått med Märta och travbilder kmr upp senare,
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

HAHA, du kan få en 5 krona av mig också!^^

2009-06-03 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0