Jag glömde?


Ja, d där med att ladda upp nedräkningslapparna varje dag sket sig ganska bra kan jag tycka. Aja, vi är inne på 11 dagar kvar till skolavslutningen, "d går fort nu!"

dagen har flytit på som alltid annars men tyvärr har solen hållt sig lite borta.. och eftersom jag tydligen har en gnutta sol-fetisch så va jag tvungen att nämna det. Jag lyckades ta mig en rejäl sovmorgon imorse av nån lustig anledning men jag fick tips om att inte komma till skolan då vi hade fetaste håltimmen tills slöjden efter lunch. Så, lustig som man är så cyklade ja ner till stalle för att hämta en sadeljord och sen bar det av till skolan för att sy en jordtunnel på rekordtid och senare få veta att jag har MVG i ämnet? ja men grattis på mig!

Nu har jag just kommit hem från stallet där jag har sysslat med Horse-wrestling, Glänsa vann. Jag är lagomt uppretad.. men ja e eint bitter! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra klart nån engelska grej jag missat. och jag som trodde jag var klar.

Ne, ni får hadé bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0