Sommar´n kommer med mördar-insekter!

nu känns d som om jag inte har skrivit på ett tag igen, men om sanningen ska fram så äre bara två dagar.. tro d eller ej men jag har haft ett liv i två dagar!
Jag ska uppdatera läget. Igår jobbade jag, tränade nisse med anna och genomförde en 3 timmars hårklippning på anna vilket inte alls kändes bra. Men resultatet blev bättre än vi trodde och jag hoppas hon inte ligger hemma och gråter idag elr nått.
Idag har jag jobbat, kliat myggbett, tagit hand om gula villan, ridit och kliat myggbett. Varmt äre ju då solen äntligen börjar titta fram och utmattad är man då jag i själva verket skulle föredra att ligga hemma och sova hela dagarna.

utmattningen kan jag klara av men inte MYGGBETTEN! jag har en fet utbucknad på halsen som orsakar smärta i min hals och mitt huvud, mitt öra är inte ens nått att nämna för jag ser ut som om nån har klubbat mig med en hammare längst "örkanten" och inte nog med det.. Jag ser nu att jag börjar odla ett brutalt horn i pannan som dessutom är hudfärgad. ne, jag är inte alls allergisk.
Nu ska jag gå och duscha och sen klia myggbett hela kvällen,
(bilder kommer förmodligen till slutet i veckan, I´m lazy.)
hadé!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha stackars nichole! dumma myggen har odlat horn på dig^^

2009-06-23 @ 22:54:41
Postat av: mamma

nu har jag snart kommit ikapp dina myggbett......jag hatar mygg

2009-06-25 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0