Nichole 6A

"Hej hej! Gissa vem? självklart är det jag Nichole. Just nu så går jag i 6A, och just nu så är jag på ganska dåligt humör. Märta slickar på mig och ritar på mina saker hela tiden. Men det ska jag inte tänka på nu. Det är fredag idag och det suger! men inte längre till.

Jag ska dra ner till stallet sen och betala hästskötarkursen som jag skulle betala igår men mamma hade inte lagt fram pengarna på bordet. Pelle mår bara bra, han äter ovanligt mycket men..
Han är 3 år gammal och glad. Rasmus har jag ju så klart inte dumpat (hästen rasmus) Jag red han i måndags, han sprang in i ett träd ifull galopp med mig, gorde jätte ont. Och igår brassade vi på i en uppförs backe som jag aldrig har jort förut.

Hejdå! OBS! Jag hoppas verkligen att jag rider fortfarande."

Kommentarer
Postat av: märta

men ursäkta mig då, det är ju den ända osm biter på dig :S

2009-06-14 @ 23:22:53
URL: http://myspace.com/martamusicsweden
Postat av: Jimmy

Haha, får en uppfattning om att du verkar vara en sorts karamell eftersom folk ska slicka på dig?^^

2009-06-15 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0