"hon vill bli skrövvlig, solbränd, varm.."

sista dagen av sommarjobbet är nu avklarat, nu äre sommarlov! haft väldigt kul under de två veckorna jag jobbade och jag skulle lätt göra det igen. fick hem intagningsbreven idag, ojoj, jag kom in på frisör! I´m happy!


Idag va sista dagen jag tog hand om gula villan, familjen Gustafsson är förmodligen hemma ikväll ev imorgon nån gång. Jag har just kommit hem från en tur på systrarna perssons häst freaken, fick med mig en fotograf vilken borde noteras då det inte händer varje dag. Vi stack till uggle ängen och jobbade på litte volter och jag har nu märkt hur jävla styggt jag rider, händer, ben, armar, rumpan och vad som helst är överallt, eliten nästa!

Jag har några älskvärda bilder jag tänkte dela med mig av, natta som har fotat allihopa.

AC the freak.

stolsitsen 09

små hjälper var d.

tjoho!

"I´m FREE!"

happy face!

jag och freaken.

snel hest.




Nu ska jag hoppa i duschen och fixa med en enorm samling av bilder sen den senaste veckan,
hadé!


Kommentarer
Postat av: victoria

grattis :), sökte du frisör på john bauer? :)

jag vet 5 stycken till som också kom in på frisör at john bauer, som kanske blir dina blivande klasskamrater då ;)

2009-06-30 @ 16:35:12
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: Mojitomamman

GRATTIS! Ordnar du mitt hår resten av livet då? Lite klipp och sling nu. Sen lite läggning.

2009-06-30 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0