Älskade jamtli!


(min kamera dog efter 3 kort så bilderna är från emmas kamera.)
Fr.v, Camilla, Vanja och Emma.

Idag har 9b tagit en tripp till jamtli, kanske sveriges tråkigaste påhitt om jag får säga. Hur många ggr har man inte sett grottflickan som vrider huvudet mot en så hjärtat hoppar ur led? eller den snarkande/stönande tanten som ligger halvdöd i sin säng? så jävla uttjatat. Men jag ska inte vara bitter, vi fick ju grilladkorv och stinker fortfarande rök.

Hur som helst så gick det att leva utanför "museét" där tråkiga folk inte knackade en på axeln och klagade på att man andades. Vi fick en massa kort iaf, inte alls enformiga, klockrena.

(självutlösare by Vanja!)

9b!

you like it!


Nu ska jag ut och gå och fixa på(haha rimstuga). Ikväll kmr förmodligen ek hit och umgås, förmodligen emma också annars får vell kärínga sätta sig framför TVen själv med en kopp varm nyponsoppa, tjoho PARTY!

Kommentarer
Postat av: victoria

haha, ja.. och det var inte så roligt ska jag säga det. våra lärare hade gjort statistik över hur många som röker på ås.. det var typ halva skolan. haha.

2009-06-09 @ 19:18:23
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade gärna också kommit om jag inte var en manglad potatis.

2009-06-09 @ 19:26:15
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha men gud! :D Jag älskar att någon kommenterar! Fortsätt med det! ;D haha.

Ja, jag hoppas verkligen att det blir grymt! :) Hoppas också på bra väder, eftersom vi kommer vara utomhus :)

2009-06-09 @ 22:36:16
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0