4 dagar!

 
Idag började jag dagen med en rejäl sovmorgon, igen! vet inte vad d e  med mig men jag är typ så lugn och avslappnad nu när skolan snart är slut så jag vaknar inte åt klockan längre. skumt!
Aja, förutom vett och etikett som vi hade så spelade nästan hela klassen "banka bäver"(?) vilket gick ut på att i stortsett slå sönder händerna på varandra, väldigt underhållande!

Dessutom så har vi tömt våra skåp nu, härligt!
sötmalin på bilden.


Banka bäver.

d kallar jag sortering.

Vi lånade reidars kortlek..

konstverk Alá-9b!


Nu tänkte jag fixa klart med en massa bilder som ska skickas hit oh dit och läggas in på datan och gud vare är. Sen blire vell en promenad och resten är en gåta!
(laddar upp bilder sen i lördags snart)

Ha´de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0