2 små moppepojkar..

Det blev en lång dag igår måste jag säga. Efter allt slit på dagen blev man medtvingad att cykla till statiol med emma, märta och johanna. jag och emma tog hennes glidar cykel och plågade oss själva genom att skjutsa varandra dit och hem, d va jobbigt. Sen blev vi även anklagade för att vara ett gäng med "torra tjejer" då vi inte ville hångla med ett gäng packade snusk lodisar, ja det va verkligen torrt av oss måste jag säga. Hipp som happ så drog jag, johanna och emma hem till mig och kollade på patrik 1,5 senare vilket resulterade i att emma somnade ifrån filmen, johanna frös ihjäl och jag gick runt och åt allt jag kunde hitta. men trots det är jag nöjd med min midsommar!

Imorse kom märta runt tolv så vi kunde cykla ner till leijonbergs stall tsm. Märta fick låna Ibbe och jag tog galningen glänsa såklart. D gick jätte bra och vi fick även två stalkers på moppar, väldigt kul då de verkligen förföljde oss i tron på att deras lilla fjuttsignal till tuta skulle skrämma skiten ur hästarna. Dom lyckades verkligen.. hästarna rörde inte en fena.

Ne, nu ska jag duscha och äta mat och ikväll kanske jag våldgästar någon,
hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0