"Tyst med dig! vi försöker bli rädda här.."

Hola! Ingenting går upp emot en norrländsk sommar. Igår vandrades det i spöregnet till fyra på morgonen, man såg ut som rädda willy med dom dyngsura softshell jackorna, mina gula tygskor har nu spelat på sin sista refräng och roligt  nog är detta en vanlig kväll i norrland.
Efter våran dyngsura vandring for emma hem och jag och johanna gjorde therese sällskap till en skräckfilm, kommer inte ihåg vad den hette men den va grymt bra. Imorse nån gång somnade vi i soffan och vaknade sedan av att johanna och thereses mamma kom hem och undrade varför i helvete vi sov. vi har segat hela morgonen framför "made weekend break" och nu sitter jag här med en mage hård som sten och det är inte av muskler.. vi har just ätit grillat.
Resten av dagen ska jag träna och ikväll nån gång ska jag umgås med johanna.

Måste komma ut offentligt med min vurpa inne i badrummet förresten, blöt fläck på golvet, ett gigantiskt kliv och 100% jag resulterar i en ful nedgång i spagat, en pajjad stortå och en svullen och färgglad knäskål!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: mamma

Synd att jag inte spelade in när du gjorde din spagat i badrummet(jag såg den dock),det hade fått vilken ballerina som helst att bli avundsjuk,både under vurpan å efter spagatandets inträde.....sen är det ju ganska snyggt me blåa knän,det passar ju som så bra till din blåa fot(den syrrans häst trampade sönder) =0)

2009-07-26 @ 19:19:30
Postat av: Jimmy

haha, men nichole då, trodde man skulle undvika att göra spagat i badrummen^^ hade nog faktiskt vart en rolig syn att se men hoppas att du inte gjorde illa dig allt för mkt!

2009-07-26 @ 20:58:45
Postat av: therese

Haha vi försöker bli rädd!

Du nämde inte Maias mangling av ditt knä :p

2009-07-27 @ 00:26:49
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0