ONT

Min kropp har fått en chock. Jag drog fram den gamla träningsvideon igår som under en lång tid legat i ide, så nu har jag ont i hela kroppen och är död efter promenaden jag just plågade mig igenom. Men glad är jag då jag har en tendens att bli glad av träningsvärk. fan, det visar ju att allt slit lönar sig.
Jag gick och la mig vid 5 imorse då jag hade lite problem med att sova, till slut däckade jag i min brorsas säng och vaknade innan 10 och släpade mig ut med syrran till tvättstugan. Nu ska jag slänga på mig ett par andra kläder innan jag hänger med och storhandlar en sväng, ikväll ska ja hitte på nå me märta och vi ska även beställa våra biljetter till stockholm, tjoho!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe har du åxå sömnsvårigheter? :P

Jag dygnade i förrgår så jag skulle somna i tid en natt men igår somnade jag typ halv 3 och vaknade halv 5 (och inte på morronen heller) S:

2009-07-23 @ 17:48:32
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: therese

sv: Då ska jag skrivalite om hår åt dig (;

2009-07-23 @ 21:09:23
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha de ligger lika (;

2009-07-24 @ 01:43:34
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: mamma

Märta och Nichole i Sthlm SJÄLVA........nån fler som känner stressen över det????????? =0)

2009-07-24 @ 13:31:05
Postat av: Jimmy

haha, måste hålla med maritha där! Känns inte helt safe detta flickor;)

2009-07-25 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0