Mums på äppelkaka!

Hola, skåneresan blir tyvärr inte av, man måste tydligen planera här i världen för att ha nån chans. Eftersom skåne resan tyvärr blev inställd lika fort som den blev ihoptänkt så kommer jag kunna gå en dag på yran, det är tummen upp iaf!

jag har just kommit hem från ett bra tags vandring i spö regn, jag är dyngblöt, skabb och kall. Nu ska jag hoppa ur mina stinkande stallkläder som ligger slickad intill kroppen och är allmänt äckliga och sen äre en rejäl duschning som står på schemat! Ikväll ska man umgås med johanna och nu har jag lite bråttom så,
hadé!


Kommentarer
Postat av: mamma

hm.......ja det va ju inte mycke tid till planering.....men en erfarenhet rikare blev du ju ialaf!!! =0)

2009-07-14 @ 22:14:25
Postat av: Jennifer

Superfin blogg:P Hur designar man den själv? ;/ Fattar inte det^^

2009-07-16 @ 13:03:03
URL: http://jennifernilsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0