TUSS.

Idag har det rullat på bra, stallet imorse, ut en sväng och springa i puffsnö med protta, hem och hoppa i duschen, fixa sig, mot torvallaskolans avslutning och sen hem.

Nu sitter jag här på mitt otroligt lortiga, misskötta, patetiskt opersonliga rum och har en städgalen mamma med en damsugare i näven som skriker, "Floffy, DITT RUM!" Jag antar att hon vill att jag ska städa rummet, kanske dammsuga lite också? eller så kanske hon blev så glad över att se mitt rum och skrek av glädje, man vet aldrig.
Men men, det är ju trots allt snart jul, antar att jag och skitkaninen kan avstå från våra dammråtter nån gång ibland. Ne, nu jävlar ska jag riva stället upp och ner, ut och in och kanske även våga hoppas på ett resultat också. SUCK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0