STAN STAN STAN STAN, visst låter d töntigt?

Idag fick jag tamefan kliva upp i tid, skulle möta linda på stan vid elva tolv tiden nån gång. Det va den värsta smärtan på länge! fan att behöva kliva upp när man ligger halvt död i sängen, jag älskar att va lat.

Märta hängde även med på stan, vi slarvade bort linda och hennes kompisar, hittade emma och tvillingarna, hittade julia i rulltrappan som med en besvikelse på rösten sa "jaha, nu måste jag åka upp igen", märta åkte hem och jag stannade med julia för att vara social med beck-malin som inte fattar vinken med att folk ringer nån signal så hon lägger märke till alla 20.000 sms man skickat till henne, "HEEEEEEEJ!". Julia försvann iväg och malin plågade mig igenom varje butik i stan jag redan hade vare på för dagen.

köpte ett armband med krussiduller på och en kofta från gina.
enda anledningen att jag åkte in till stan, "stövlar utan klack", sket sig ganska grovt.

Ikväll drar jag ut med tjejerna och hare gött.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0