Dags för JUL-DRAPIENNER!

2 to go!

snart jul, en massa julklappar, pengalös såklart, skoltrött, just klätt granen, äter en lucka från min exlusiva chokladkalender varje dag, sunes jul är årets julkalender, jul, jul, jul, hemma från skolan idag, år sen ja träna, snart kolla på new moon med syster, trodde jag va pepp på att redigera bilder men dog efter en, min mamma ser prickar, hade märta suttit på 4ans buss hade den krockat, jag hatar bad, älskar julen, är trött, ska kolla film själv då min syrra somnat, ledig imorgon, godnatt.

"en hemlig CHARMÖÖR"

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Linda

hahahha rolig blogg du ha ;)

2009-12-07 @ 22:47:10
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt att du bloggar igen.Har saknat det.Kram

2009-12-09 @ 17:34:05
Postat av: Mojitomamman

Den hemliga charmören kände inte igen sig själv. Men jag känner och känner igen honom!

2009-12-27 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0