JAG HAR PHOTOSHOP.

NU HAR JAG EN EGEN DATA GOTT FOLK.

I´m happy. Idag fick vi våra datorer och vi har suttit och installerat en massa på dom sen imorse. Vi slutade aldeles nyss så nu har jag fixat lite med nätverk och kablar här hemma så nu äre bara att tuta och köra, moha. Snart ska jag byta om och sticka ner till stallet och rida och för första gången på länge ta en bralltur i skogen och Ikväll ska jag hem till märta och kolla på AWARD-nånting? kmr bli toppen som alltid annars. Vet inte om d blir nått tränat idag då jag har ont i hela kroppen men de återstår att se. Nu äter jag natusgodis(mums!) och ska dammsuga rummet och föra över lite bilder till datan snart.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: märta

TEEN CHOICE AWARDS :'D hahahaha: "no you can't have a world war three, if there's only one up fihfdjghfdksghs"

2009-08-30 @ 18:56:43
URL: http://myspace.com/martamusicsweden
Postat av: Frida

Då kan jag räkna med en snygg bloggdesign snart då! :)

2009-08-30 @ 21:25:41
URL: http://ibakhuvudet.blogg.se/
Postat av: Anna

"Då kan jag räkna med en snygg bloggdesign snart då! :)"



Haha vilken pik! ;)

2009-08-31 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0