A´la Nichole und Märta.

Lektion 1. Stockholm.
Lill, Dennis, Märta och Nichole sitter på tvärbanan efter en guid-tur inne i stan.

Lill:
Okej tjejer, vart ska vi av nudå?
Nichole: Årstafjällen!
Märta: Årstamänningevägen!
Lill: Årstafältet..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M: Vore det inte gott med en tunna glass i detta läge!
N: ---
M: Varför spärrar du upp näsborrarna på ett så skrämmande vis?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Märta och nichole sitter på balkongen en kväll i stockholm och spelar "vem där".

M:
Har din pärlor i håret?
N: Nej, haha fan va sämst om ja hade haft hon, typ den snabbaste omgången nånsin.

Märta vinner spelomgången..

N: Låt mig gissa, din har pärlor i håret...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Märta och Nichole skriver matsedel.

M: Ja, vi kan köpa lax!
N: Ja, okej.
M: Vill du de? det är ju bara att slänga in i ugnen, hur lätt som helst!
N: Men ofta ugnen, vi steker den ju isf!
M: Är du dum i huvudet? Man har den i ugnen!

Ca 5 min senare..

N: Sa du hållkäften till mig!!?
M: Nej det sa jag inte! Kan du sluta vara så bitchig!
N: Vem är det som är bitchig av oss egentligen!
M: Men, kan du inte bara försvinna!!

2-3 h senare..

M: ska vi ge oss på att skriva matsedeln igen?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Märta och Nichole sitter som två gamla kärringar på en parkbänk och pratar om fula ansiktsuttryck.

N: Herregud, du får säga till mig nästa gång jag gör så.
M: Jag tänkte göra det här om dagen när vi skulle skriva matsedeln, men jag kände att d va i stridens hetta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och med det säger jag godnatt, ska ta mig en macka och kolla klart på harry potter innan jag lägger mig och vaknar strypt av skabb-scarfen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha jag dööör..

2009-08-20 @ 10:26:46
URL: http://ibakhuvudet.blogg.se/
Postat av: therese

Hahaha!!

Skriv fler!

2009-08-20 @ 17:38:46
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: märt0

HAHAHAHA <3 vi är så jävla klockers :'D

2009-08-20 @ 22:55:11
URL: http://myspace.com/martamusicsweden
Postat av: ALICIA

HAHAHA, ja, märta var redigt upprörd där med laxen kände jag också i hennes sms :')

2009-09-01 @ 19:16:44
URL: http://www.breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0