r.i.p Jesus, I Love you!

filmen igår va jätte bra, jävligt sorglig men bra! när filmen var slut stack simon mot frösön och jag och johanna vandrade till bussen där "dagens" utspelade sig..

(ett gäng killar) -Hej tjejer!
(Johanna) - hejdå..
(jag) - HAHAHA!

- JÄVLA FJORTISAR!
(you have to be there..)

Sen stack vi hem till Johanna och snackade med Emma och Therese ett tag och jag tog friheten att äta upp deras påsk godis.. mår fortfarande illa! dessutom kollade vi i skolkatalogen och jag skrattade åt ful snubbe tills emma sa att jag hade pekat ut en kille från en utvecklingsstörd klass.. fy va lågt..

Nu ska jag städa åt kaninen och cykla ner till stalle i det fina vädret.. dessutom drog jag in 300 kr på jesus död, d ni!

Dont cry your heart out guys!

Höstbild-08.

Kommentarer
Postat av: Anna

...och jesus återuppståndelse

2009-04-10 @ 16:20:13
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: BEA

JA SKA BLI EN BRA LÄSARE!

2009-04-10 @ 19:48:38
Postat av: floffsson själv

jesus upprståndelse är ju först imorgon! ;)

2009-04-10 @ 21:08:33
Postat av: Johanna Persson

Fyfaan! Så jävla kul vare :D<33

2009-04-12 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0