Lars Vegas!

Igår kväll jobbade jag med Märta och Fredrik på storsjöteatern då Larsvegas hade spelning. Blev inge inlägg för jag hann aldrig och jag vet att alla typ grät och hade en hemsk dag i mitt lilla uppehåll med du, min enda lilla bloggläsare, I´m back! De va faktiskt riktigt kul och showen va riktigt bra! skrattade som as och rev biljetter lika bra som en snigel får upp farten! 

Grymt härligt väder hare vare! Idag har jag sprunge, stannat till och dött på en kulle, tog tillfället i akt och solade ett tag, sprang tba, fortsatt sola, gick ner till stalle me natta och tba hem och på kvällen blev det mer jobb på storsjöteatern, gick skit bra idag med, showen var lika rolig idag som igår, saknade dock att Anders jojjo inte flög över hela publiken i risk att skicka nån till sjukhuset, men nya improvisationer blev d idag och man kan inte annat än älska det!

(litte mobil bilder)
Isabelle, Märta och Fredrik.


vårt lilla "stånd".

Larsvegas in action! (gilla uttrycket)

autograf, kram och beröm hörnan.


jag har nu cashat in litte pengar och jag kan på såvis fortsätta leva, ett litet tag till iaf!
Nu ska jag smälla i mig lite mer jorgubbar och glass och varva ner efter mitt hysteriska spring efter ett jävla kvittensblock! Had´e!
(har fotat litte igår och idag, kmr bilder nån gång snart när jag orkar)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har hänt med märtas blogg? :O

2009-04-26 @ 15:25:22
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: Mormor

Håller med Lars Vegas är bäst.

2009-04-26 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0