Jag och mina gamla traser!

Kom just hem från skolan och under dagen har jag insett att dom sista veckorna i skolan, kommer inte vara slappa!
Hur som haver så tog natta glänsa idag så inge stall i dag heller, istället blire ut och springa, jobba på inför prov och inlämningar och sen ikväll sätter jag mig ner och kollar på desperate(jag lever om gårdagen), stryper nån om d e hockey.
just ja fan, kommer vell sitta klistrad framför nyheterna sen också, usch.. men måste man så måste man!

hm, angående rubriken.. den här sommarn kommer strula som fan med pengar, måste köpa klänningar hit och dit för middagen, avslutningen och förmodligen hitta nya kläder att ha i sommar rent allmänt! bajs på d men den här sommarn kommer ändå bli den bästa! (..utan nå pengar..)
ska dra en sväng och sen plugga skallen av mig, chao!

sommar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig tjej som pluggar så bra.... =0)

2009-04-22 @ 06:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0