Godmorgon!

klockan är just efter elva och konstigt nog har jag tagit mig upp ur sängen. Nu sitter jag och väntar på att momma ska komma hit, blir litte fika och sen bär d av till stalle.

Vi hade iaf väldigt kul igår, vi krånglade oss alla ner till jimmy och kollade på film efter en timmes tjafs om Rosa och Hitler, Rosa och Hitler.. Vi kollade hur som helst på "populär musik från vittula" Den va ganska speciell, men visst, den va vell rätt bra! Rätt bra..
sen klev vi i hundbajs, träffade på en full soptunna och gick hem. Käringa kom iaf hem till sin varma nyponsoppa, sina mjukiskläder, Tven och den rabbiata kaninen.


Min rabbiata, alkis kanin, 
Pelle!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

HAHA, den alkoholpåverkade papperskorgen X'D

2009-04-05 @ 11:45:37
Postat av: märta

hahaha, tack för kvällen <3

2009-04-05 @ 15:48:10
URL: http://singoursong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0