Glädjedödande

Slut på d roliga, första dagen i skolan efter ett skönt påsklov. Måndagar är inte så jobbiga så dagen gick rätt fort!
Efter skolan satt jag och snackade med pappa ett tag, sprang i det sköna vädret, åt ärtsoppa och duschade. Nu sitter jag här med en handduk på huvet och ska snart skriva klart min uppsats i NO:n, skönt att ha det klart! Sen blire vell mer jobb, Läsa en bit i "Mord byn" och söka reda på mer fakta om "20 Juli attentatet" skit kul ska d bli, med en slänga ironi i tonen. Ikväll ska man kolla på davinci koden och dricka pytonsoppa, spännande!

Jag och Bea.

Jag saknar förövrigt min skallepär, kartongen anländer till skåne i sommar,
I promise!

Kommentarer
Postat av: Anna

Pytonsoppa?

2009-04-20 @ 18:34:19
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: floffsson själv

Nyponsoppa såklart! ;)

2009-04-20 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0