Ditt liv som klämmacka!

idag har det vare en riktig slapp skoldag, började 8.50 med att kolla klart på The pianist som handlar om judarna som blev mördad av den där fula Hitler ni vet.. sen vare pyssel på tyskan, lunch, pyssel på EA:n och till sist Elevensval till klockan 4.

Halv 5 hade jag soltid och jag tog modet till att sänka "taket" längre ner den här gången, haha fan va panik d blev när den fortsatte sänkas fast jag hade släppt knappen, jävla klämmacka.. Hur som helst, när jag hade sprattlat klart av rädsla gick jag hem och åt våfflor och sen tog jag mig en premiärtur på cyklen ner till stallet.
Skitväder ute och jag blir sur för att all jävla hagel som flög in i ögat hade typ med sig en kronisk sjukdom för det ligger fortfarande nått och skaver innanför ögonlocket.

(Mobil bild!)

Titta så jämn fördelning av färg, inte alls skarpa kanter..

Elevensval som jag tillbringar uppe på bilden med att göra ett porträtt av en "salvador dalí"-tavla, var vell de som tog död på en idag. All jävla blandning av färger hit och dit, skit svårt! Färger är inte kul alls, kanske i fast form för d blir ju bara kleta kleta annars (vilket bilden är bevis på). Ne, gråskalor kan man hålla sig till!

Ne, nu ska jag duscha och sen njuta av att det äntligen är lov!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ha ha........nån kronisk sjukdom av hagel??? Ja ska nån bli drabbad så lär det va du!!!! =0)

2009-04-09 @ 06:50:54
Postat av: Postat av Mormor

Hej Nichole.

Jag tror att du blir en stor konstnär en vacker dag,du var en baddare att skriva roligt att läsa vad du gör.Ha ett skönt lov.

Tur var också att min gamla dator funkade.

Kram och Glad Påsk Mormor

2009-04-09 @ 13:33:52
URL: http://floffsson.blogg..se
Postat av: Postat av Mormor

Hej Nichole.

Jag tror att du blir en stor konstnär en vacker dag,du var en baddare att skriva roligt att läsa vad du gör.Ha ett skönt lov.

Tur var också att min gamla dator funkade.

Kram och Glad Påsk Mormor

2009-04-09 @ 13:34:45
URL: http://floffsson.blogg..se
Postat av: Mojitomamman

Den där tavlan vill jag ha i 70#100-slarvigt gjort och att du spårar ur från Dali' där du är nu! Kram och Glad Påsk.

2009-04-09 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0